image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

TEFL certifikát // TEFL certificate

Konečne som po dlhšom boji so školou našla čas na to, aby som dokončila môj TEFL certifikát, a tak sa vám s ním môžem hneď pochváliť.

Finally, after a long struggle with the school, I had time to finish my TEFL certificate, so I can immediately compliment with it.


Ja osobne som si robila online certifikát, pričom je ho potrebné spraviť do 6 mesiacov (čo je dosť dlhá doba na učenie). TEFL certifikát zahŕňal 20 okruhov, ktoré boli tvorené:

I have personally created an online certificate that needs to be done within 6 months (which is a long learning period). The TEFL certificate included 20 circuits that were created:

0 Introductory Unit
1 Teachers and Learners
2 Parts of Speech
3 Theories, Method and Techniques
...
...
...
19 Teaching Special Groups
20 Troubleshootig

Online certifikát - áno či nie? 
Online certificate - yes or no?

Pravdepodobne si väčšina z vás pomyslí, či online certifikát má nejakú rolu, nakoľko to musí byť enormne jednoduché. Navyše ako človek môže dostať online certifikát, keď má tento certifikát vypovedať o jeho schopnostiach učenia?

Since in Slovakia it is not possible to create a certificate in classes and the nearest where I obtained a certificate in the Czech Republic - Prague, I chose the online way. Even though I personally thought she would not be telling me about the ability of a person, I must say that I was really embarrassed.

Nakoľko však na Slovensku nie je možné spraviť si "in class" certifikát (teda certifikát s osobnými hodinami) a najbližšie, kde sa dal certifikát spraviť je v Česku - Praha, zvolila som si online cestu. A aj keď som si aj ja osobne myslela, že určite nebude vypovedať o schopnosti človeka, musím povedať, že som sa pri ňom naozaj zapotila.

Since in Slovakia it is not possible to create a certificate in classes and the nearest where I obtained a certificate in the Czech Republic - Prague, I chose the online way. Even though I personally thought she would not be telling me about the ability of a person, I must say that I was really embarrassed.

Prvou časťou vašej skúšky sú testy z každej lekcie, ktoré otestujú, ako dobre ste si ich osvojili. Pamätáte si, keď vám na škole stačilo dosiahnuť 4, aby ste prešli, poprípade na vysokej škole 64% aby ste spravili skúšku? Tak, pri tomto certifikáte je potrebné dosiahnuť priemer minimálne 75% na to, aby ste certifikát spravili. To však nie je všetko, na konci sa vám otvorí tajná zložka tzv. "lesson plan", ktorý budete musieť vypracovať. Na lesson plan máte dokopy 3 pokusy.

The first part of your exams are tests from each lesson that test how well you have mastered them. Do you remember when you have reached 4 to go to college or 64% university to take the exam? So, with this certificate, you need to achieve a minimum of 75% to make the certification. However, this is not all, at the end the secret component of the so- "learning plan" you will need to work out. You have 3 attempts on the lesson plan.

Musím však skonštatovať, že je to určite zvládnuteľné. Ja osobne mám úroveň angličtiny B2 spojenú s obchodnou angličtinou, a zvládla som spraviť tento certifikát. A keďže sa chystám do Číny (áno, aj v Ázijských krajinách je tento certifikát platný, a dokonca žiadúci), tak som naozaj veľmi rada, že som ho úspešne spravila a určite ho aj využijem.

But I must say that it is certainly manageable. I personally have a level B2 in English with Business English, and I am able to make this certificate. Even though I'm going to China (Yes, even in Asian countries, this certificate is valid, even desirable), so I'm very glad to have done well and certainly to use it.

Prečo si spraviť TEFL certifikát?
Why make a TEFL certificate?

Je perfektný pre všetkých, ktorý milujú cestovanie, no zároveň nemajú peniaze na to, aby si ho mohli vychutnať. Vďaka učeniu anglického jazyka v zahraničí si tak nie len precvičíte svoju angličtinu, no zároveň budete môcť spoznávať kulúru - a to tak z pracovného hľadiska ako aj reálneho bývania v danej krajine. A po práci sa môžete vydať do mesta, kde na vás netrpezlivo čaká množstvo zážitkov a zábavy.

It's perfect for everyone who loves traveling but also has no money to enjoy. By learning English, you will not only be able to practice your English, but you will not be able to learn culture - both in terms of working conditions and real housing in that country. After work, you can go to a city where you are impatiently entertained and entertained.

Výhodou stránky, z ktorej som si certifikáty robila (ešte ma čakajú CTBE a CTEYL) je tá, že po absolvovaní certifikátov vám pomôžu nájsť si prácu. Zároveň ide o medzinárodný certifikát, ktorý vás oprávňuje učiť, a na základe ktorého budete môcť dostať legálne víza do krajín. V neposlednom rade ide o certifikát, ktorý má doživotnú platnosť, takže nie len že môžete pracovať v krajine, ktorá vás osloví, no zároveň v krajinách môžete pracovať tak povediac hocikedy.

The advantage of the sites from which I have received certificates (CTBE and CTEYL are still waiting) is that after you graduate, you will be able to find a job. At the same time, it is an international certificate that entitles you to teach you and you will be able to obtain legal visas for countries. Last but not least, it is a certificate that has a lifetime, so you can not only work in a country that appeals to you, but not in the countries you can work in any way.



Niečo odo mňa (rady na záver)
Something from me (advice on conclusion)

Nakoľko táto stránka ponúka TEFL certifikáty podstatne lacnejšia ako iné, určite ju odporúčam. Certifikát nie je len elektronický, no o pár týždňov vám príde aj v papierovej podobe. Taktiež pomáhajú pomoc pri hľadaní práce, a keďže ide o medzinárodný certifikát, konečne sa budeš môcť dostať do krajiny, ktorú si tak dlho chcela vidieť. A nie len, že ju spoznáš, taktiež si aj niečo zarobíš.V závere taktiež dostanete tzv. lesson plan, ktorý by vám mohol pomôcť pri tvorbe samotných plánov v práci. Taktiež stránka ponúka "overenie certifikátu online", že ide o pravý certifikát - môže to byť užitočné najmä pre vašich budúcich zamestnávateľov.

Since this site offers TEFL certificates much cheaper than others, I definitely recommend it. The certificate is not just electronic, it does not come in paper form for a few weeks. They also help in finding work, and since it is an international certificate, you will finally be able to get to the country you have long wanted to see. And not only that you know it, so you get something. You will also get the so-called " a lesson plan that will help you create your own plans at work. Also, the site offers "certificate verification online" that it is a true certificate - it can be especially useful for your future employers.

Ani moja angličtina nie je perfektná, no i napriek tomu som dokázala dostať tento certifikát. Zároveň som bola plne vyťažená - štúdium + brigáda, no zvládla som to. Preto sa nevzdávaj. a ak po tomto certifikáte naozaj túžiš, som si istá, že ho za 6 mesiacov zvládneš spraviť.

My English is not perfect, but I still managed to get this certificate. At the same time I was fully busy - study + brigade, but I managed it. Therefore do not give up. and if you really care for this certificate, I'm sure you will be able to do it in 6 months.

Rozmýšľaj vo veľkom. Minimum pre prácu je TEFL 120 hodín. Avšak, ak už je potrebné platiť za certifikát (ktorý je celoživotne platný), určite odporúčam investovať do neho peniaze, a zaplatiť si väčšie balíčky, ktoré sú výhodnejšie. Ja som si zkúpila Master package (TEFL, CTBE, CTEYL), no ľutujem, že som neinvestovala trocha viac, a nespravila si hneď diplom. Z môjho pohľadu je najlepšie spraviť si hneď Professional package, alebo teda aspoň Master. Investícia do tohto certifikátu sa naozaj oplatí.

Think big. The minimum for work is TEFL 120 hours. However, if you already have to pay for a certificate (which is valid for a lifetime), we recommend investing in its money and paying bigger packages that are more profitable. I bought Master Package (TEFL, CTBE, CTEYL), I have no chance that I did not invest a little more and did not get a diploma right now. From my point of view, it's best to make a Professional Package, or at least a Master. An investment in this certificate is not being made.

Ja osobne som nepotrebovala pomoc od učiteľa, takže som naozaj veľmi rada, že som neplatila za neho. V prípade, že by si potreboval pomôcť, pokojne sa na mňa môžeš obrátiť, ja už som týmto prešla, a tak viem poradiť a poprípade pomôcť. Pokojne mi napíš e-mail v prípade potreby, avšak prosím, daj nejaký nadpis, aby mi to nehodilo do spamu. Pomôcť ti viem nie len z lesson plan, ale aj s CTBE a CTEYL. V prípade otázok ma teda neváhaj kontaktovať na email: sladeckova219@gmail.com

I personally did not need help from the teacher, so I'm very glad I did not pay for it. If you need help, quietly contact me that I have already crossed, so I can advise and help you. Peacefully write me an email if needed, but please give some headline to make me not spam. Help you not only from the clock schedule, but also with CTBE and CTEYL. If you have any questions, feel free to contact me at sladeckova219@gmail.com

A na záver, ak máte záujem prihlásiť sa, cez tento dostanete 5% zľavu na kurzy: https://www.teflcourse.net/apply/?cu=CLARY2018C

To sign up, get a 5% discount on courses: https://www.teflcourse.net/apply/?cu=CLARY2018C

Cestuj, spoznávaj krajiny a zabávaj sa. 
Travel, get to know the countryside and have fun.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: