image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Osobný pohovor a výsledky - SAIA // Interview and results - SAIA

Prednedávnom ste si mali možnosť prečítať článok o tom, že som sa prihlásila o štipendium do Číny na rok, konkrétne na Tianjinskú Univerzitu (preferovaná), Shanghajsú Univerzitu of Traditional Chinese Medicine a Beijing Language University.

Recently, you could read the article that I applied for a one year scholarship to China. I applied for 3 universities: Tianjin University (preferred), the Shanghaj University of Chinese Traditional Chinese Medicine, Beijing Language University.


V prípade, že som mala všetky všetky dokumenty odovzdané a nechýbali mi žiadne podklady, ďalej som bola pozvaná na osobný pohovor. Deň odovzdania bol 8.2. a osobný pohovor bol 7.3. teda o necelý mesiac.

When I had all the documents handed in and I did not have any records, I was invited to a personal interview. The deadline for documents was 08 February and face to face interview 07. march ( ca 1 month).

Ohľadne pohovoru mi prišiel e-mail s informáciami kde a kedy sa mám dostaviť. Každý bol vybraný na určitý čas - ja osobne o 10:20, pričom pohovor mal trvať 8-10 minút a výsledky mali byť zhodnotené o 13:00.

About the interview I received an email with information where and when to appear. Everyone was selected for a certain time - I personally at 10:20, the interview should take 8-10 minutes and the results should be evaluated at 13:00.

Nakoľko neštudujem sinológiu, môj osobný pohovor bol v anglickom a slovenskom jazyku. Sinológovia mali pohovor v slovenskom a čínskom, poprípade anglickom jazyku. Mňa osobne sa však (z dôvodu HSK1) spýtali, či im poviem niečo po čínsky, a tak som sa im po čínsky predstavila.

Because I do not study sinology (Chinese language and culture), my personal interview was in English and Slovak language. The Sinologists had an interview in the Slovak and Chinese + English languages. But they also asked me (because I had HSK1 certificate), if I can say them something in Chinese language - so I started to say some introduction of me in Chinese. 


Čo sa týka otázok, otázky boli veľmi jednoduché ako napríklad, čo chcem študovať, prečo som si vybrala práve Čínu alebo nadväznosť tohto štúdia v Číne s budúcnosťou. Väčšina otázok bola po slovensky, niektoré však boli aj po anglicky.

As far as the question is concerned, the questions were very simple, such as: what I want to study, why I chose China or connection of  this study and major in China with my future. Most of the questions were in Slovak, only some of them was in English. 

Celkovo boli však milý a človek nemusel byť nervózny. Po pohovore sme mohli ísť domov, avšak o 13:00 sme sa museli vrátiť na výsledky.

Overall, however, they were nice and the man did not have to be nervous. After the interview we could go home, but at 13:00 we had to return to the results.

Ja osobne som štipendium dostala, a tak nám boli povedané aj ďalšie informácie ohľadne toho, ako ďalej postupovať - museli sme sa ďalej prihlásiť cez CSC systém, avšak potvrdenie akoby sme mali "odporúčanie od ministerstva školstva do Číny".

I personally got the scholarship. So they told to us more information about how to proceed - we needed to apply for this schoalrship via CSC system, but Slovak ministry of education "reccomend us to China".

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: