image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Enjoying food in China // Užívanie si jedla v Čína


Ak si hovoríte, čo také v Číne vyskúšať, alebo aké jedlá sú v Číne populárne, je ich tu naozaj nespočetne veľa. Väčšina Číňanov vám však odsúhlasí, že hotpot, cestoviny a morské plody patria k ich najobľúbenejším. Čo sa však týka morských plodov, ich cena je naozaj vysoká. Za jedného kraba (z ktorého sa kvôli tomu, že má málo mäsa nenajete) sa cena pohybuje okolo 100RMB. Ďalej veľmi radi jedia chobotnice, ryby i krevety. Čo sa však týka kreviet, nebuďte prekvapený, keď tu nájdete krevetové čipsy či iné jedlo s krevetovou príchuťou.

If you're thinking about what to try out in China, or what dishes are popular in China, you have a very big variety of choose here. Most  of Chinese, however, agree that hotpot, pasta and seafood belong to their most favorite. But what about sea food their price is really high. For one crab (which, due to the fact that it does not have enough meat), the price is around 100RMB. They also like eating squid, fish and shrimp. For shrimp - do not be surprised to find shrimp chips or other shrimp flavor.




Ak hľadáte nejaké konkrétne jedlo v Číne, môžete ho skúsiť nájsť v aplikácií "Meituan" - 美团, v ktorej je možné nájsť prakticky čokoľvek. Stačí tento názov (samozrejme v Čínskom jazyku) napísať do vyhľadávania a aplikácia vám už nájde požadované jedlo respektíve reštaurácie, ktoré by ho mali ponúkať.

If you're looking for any specific food in China, you can find it in the "Meituan" app - 美 团, here you can find really everything. Just write some name (of course in Chinese) to search, and the app will find you the right meal or restaurant you want to eat or where is good for you to go.

Cez túto aplikáciu máte hneď 2 možnosti. Ako prvá je objednať si jedlo domov (prinesú aj na internát), a tou druhou je pozrieť si vzdialenosť reštaurácie a jej lokáciu, a vybrať sa priamo do reštaurácie. Ja osobne však radšej chodím do reštaurácie. Nie som si tým istá, ale príde mi to lacnejšie. A hlavne sa môžem aspoň prejsť a vychutnať si jedlo v prostredí reštaurácie - teda vonku. Už som však skúšala objednať jedlo aj domov a je to naozaj veľmi pohodlné.

You have 2 options right through this app. The first is to order to home (also for a boarding house), and the other is to look at the distance of the restaurant and its location, and choose to eat directly at the restaurant. But I personally prefer to go to the restaurant. I'm not sure, but it will make it cheaper. And most of all I can go and enjoy the food in the restaurant environment - outside. But I've also tried to order food home, and it's really very comfortable.





Čo sa týka mňa, ja som si vďaka tejto aplikácií našla moje obľúbené jedlo - wafle, ktoré dokonca boli odo mňa iba necelý kilometer, takže som bola veľmi prekvapená a hlavne potešená.

As far as I'm concerned, I found my favorite food - wafle, which was even less than a mile away from me, so I was very surprised and especially pleased.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: