image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Volunteer subjects // Voliteľné predmety


Pre žiakov čínskeho jazyka si škola pripravila aj niekoľko poobedňajších aktivít, ktoré môžu žiaci dobrovoľne, poprípade povinne (žiaci, ktorý dostali konfúciové štipendium) navštíviť. Niektoré sú na vylepšenie čínskeho jazyka so zameraním na samotné testy: HSK4, HSK5, HSK6, poprípade obchodná čínština.

For Chinese language learners, the school has also prepared several afternoon activities that can be attended by volunteer or optional pupils (pupils who have received Confucius Scholarship). Some are for improving the Chinese language focusing on the tests themselves: HSK4, HSK5, HSK6, or Business Chinese.



Iné sú záujmové krúžky ako kaligrafia, maľovanie či Taichi. Ja osobne som sa raz zúčastnila maľovania, avšak nakoľko som v tej dobe bývala mimo internát a môj domov bol veľmi ďaleko od školy, nemala som čas tieto záujmové krúžky navštevovať. V každom prípade sa môžete pozrieť na moje "dielo", ktoré som namaľovala na prvej hodine ....


Other are interesting culture activities such as calligraphy, painting or Taichi. I personally once attend the painting lesson, but as I was out of the dormitory at that time, and my home was very far from school, I did not have time to attend these classes. In any case, you can look at my "work" that I painted at the first hour ....

Čo sa týka maľovania, žiaci po jednom semestri by mali byť schopný namaľovať ľahšie obrázky,...

As for painting, pupils for one semester should be able to paint lighter pictures, ...



Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: