image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Luneng CC Plaza


Luneng CC Plaza patrí k jedným z nákupných centier v centre Tianjinu. Ja osobne som v ňom bola iba raz, no keďže som tam bola cca vo februári, naozaj som si to užila.


Luneng CC Plaza belongs to the one of the shopping centers in the center of Tianjin. I was there only once, however, I was there ca. on February, I really enjoyed it.



Toto nákupné centrum je plné rôznych atrakcií a dekorácií, ktoré zaujmú malých aj veľkých. Nájdete tu napríklad stenu lásky - "ľúbim ťa" v rôznych jazykoch, pričom som tam našla dokonca aj slovenský jazyk, čo ma úprimne potešilo.

 This shopping mall is full of various attractions and decorations, whick attract both young and old. You will find here, for example, the wall of love - "I love you" in different languages, where I even found a Slovak language, that pleased me.



Rôzne kvetinové výsadby či mini altánky, v ktorých však nenájdete iba kvety, ale aj rôzne iné dekorácie ako napríklad mini zebru. Či trón pre naozaj peknú fotku.

 Various flower plantings or mini gazebos, where you will not only find flowers, but also various other decorations such as mini zebras, or the throne for a really nice photo.



Aby toho nebolo málo, nad hlavami vám budú vysieť balóny a oblaky, aby ste mali pocit, že ste v úplne inom svete.

In other way, balloons and clouds will blow over your heads to make you feel in a completely different world



Jediné čo ma prekvapilo bolo, že ešte vo februári mali vianočnú výzdobu. Celkovo ma však výzdoba očarila. Ja však patrím k ľuďom, čo nakupujú kvôli úspore peňazí cez Taobao.

 The only thing, that surprised me, was, that they had Christmas decorations on February. Overall, the decoration impressed me. However, I am one of the people who buy, to save money, through Taobao.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: