image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Zvieratká v Číne // Animals in China



Čína je nádherné miesto, ktoré si nezamilovali iba ľudia, ale aj zvieratá. Počas môjho žitia v Tianjine som mala možnosť stretnúť neuveriteľné množstvo psov, mačiek ale aj iných zvierat.

China is a wonderful place not only for people but also for animals. During my life in Tianjin I had the opportunity to meet an incredible number of dogs, cats and other animals.


Ako prvé by som veľmi rada vyvrátila mýtus, že Čínania jedia psov. Psy sú pre nich rovnako ako aj pre nás domáci maznáčikovia, ba dokonca by som povedala, že fashion trand. Nájdete tu množstvo rás, no najmä mini pudlíkov, pričom nejeden z nich má zarafbenú srsť pestrofarebnými farbami, či sú oblečený do rôznych kostýmov a oblečení.

First, I really want to disprove the myth that the Chinese eat dogs. Dogs are for them, as well as for us pets, even I would say that fashion trand. Here you will find a number of races, but especially mini poodles, many of them have a variegated coat of colorful colors, whether they are dressed in different costumes and clothing.


Naozaj som si zamilovala Tianjinskú univerzitu, kde sa na ich jazerách vznášajú kačičky a v jazere plávajú rybyčky.

I really love Tianjin University, where ducks float on their lakes and fishers swim in the lake.




Ja som si však najmä zamilovala môjho verného kamaráta, čierneho psíka, respektíve fenku, ktorá sa vždy na mňa veľmi teší, keď ma stretne. Už zďaleka začne ťahať pána, že ma chce kusnúť do ruky, aby mi povedala ahoj (ešte je to šteniatko), zaťahať ma za šnúrky tak, že neraz som sa skoro prevrátila alebo na mňa v plnej rýchlosti skočiť. Jednoducho môjho verného kamaráta.

But I especially fell in love with my loyal friend, black dog girl, who is always very pleased with me when she meets me. She is ready to pull the gentleman that he wants to bite me in the hand to say hello (still is a puppy), pull my shoes laces so that sometimes I almost flip over or jump at me at full speed. My faithful friend.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: