image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Moje narodeniny v Číne// My Birthday in China


Ani vo sne som si nevedela predstaviť, že raz budem svoje narodeniny oslavovať bez mojej rodiny. Bez mojich najbližších a taktiež pri sebe nebudem mať svojho verného štvornohého priateľa. Nakoľko však prišiel čas odísť na ročné štúdium do Číny, moje narodeniny som po prvýkrát oslavovala v Číne.

Even in a dream I could not imagine that it would happen his birthday to celebrate without my family.
Without my closest and I will not have next to me my faithful dog. However, since it was time to go to a year's study in China, my first birthday was in China.

Nakoľko som však v Číne našla jedného človeka, ktorý si našiel v mojom srdci osobitné miesto, dúfala som, že aspoň on na moje narodeniny nezabudne. A tak sa aj stalo, nezabudol.

But since I found one person in China who found a special place in my heart, I was hoping he wouldn't forget my birthday. And so it did, he did not forget.



V deň mojich narodenín si povedal, že sa mi posnaží spraviť oslavu v štýle Číny. A keďže moje narodeniny sú v septembri, ako narodeninový darček mi kúpil škatuľu mesačných koláčikov. Keďže však v deň mojich narodenín musel pracovať a nemohol si zobrať dovolenku, domov prišiel až neskôr večer. A tak sa rozhodol aspoň na poslednú chvíľku ísť so mnou niekde sa najesť. Keďže však vedel, že čínske cestoviny veľmi v láske nemám, v hlave mu zišla myšlienka zobrať ma do reštaurácie, ktorá sa mi určite bude páčiť. Nanešťastie sme však nasadli na zlý autobus, ktorý nás odviezol úplne inak. A tak sme vystúpili na odľahlom mieste, kde sme to nepoznali, no vyzeralo, že by tam mohli byť nejaké reštaurácie. Po cca 10 minútovej chôdzi sme našli jeden malý podnik, ktorý síce nebol veľmi čistý, no bol naozaj preplnený. A tak sme si povedali, že tam bude asi veľmi dobré jedlo. Čo sa nám napokon aj potvrdilo,.... Vybrali sme si jednu z najlepších barbecue reštaurácií, v ktorej som doposiaľ bola. Síce malý rodinný podnik, no i napriek tomu veľmi chutné jedlo.

On the day of my birthday, you said I was going to make a celebration in China. And since my birthday is in September, as a birthday gift I bought a box of monthly cakes. However, since he had to work on my birthday and could not take a vacation, he came home later in the evening. So he decided to go with me to eat somewhere at least for the last minute. But since he knew I didn't have much of the Chinese pasta in my mind, the idea of taking me to a restaurant that I would definitely like came in his head. Unfortunately, we put on a bad bus that took us completely differently. So we got off at a remote place where we didn't know, but there might be some restaurants. After a 10-minute walk, we found one small business that wasn't very clean, but it was really crowded. So we said that there 
would probably be a very good meal there. What we finally confirmed, we chose one of the best barbecue restaurants I've ever been to. Though a small family business, yet very tasty food.



Keďže však videl, že toto nie je štýl oslavy, aký by som si predstavovala, rozhodol sa, že budeme oslavovať aj druhý deň. Tentokrát však tak, ako si to predstavujem ja, alebo ako si aspoň myslí, že si to ja predsatavujem. Na moje prekvapenie mi hneď ráno priniesol roládu namiesto narodeninovej torty (ktorú by sme aj tak celú nezjedli, a vyhadzovať by ju bola škoda). Následne ma zobral na obed do veľmi peknej reštaurácie s čínskymi sochami a bonsaimi. Prostredie reštaurácie na nezaplatenie a samotné jedlo ešte lepšie. Nakoľko vie, že u mňa barbecue nič nepokazí, opäť sme siahli po barbecue, avšak tentokrát sme sa rozhodli vyskúšať aj nejakú tú polievku a ryžu so zeleninou. Po veľmi dobrom obede na mňa čakalo ešte väčšie prekvapenie - ďalší darček.
Napriek tomu, že sme spolu strávili iba necelý mesiac z očí do očí, darček, ktorý mi dal ma naozaj chytil za srdce. Išlo o otočný sklenený stojan s fotkami. Stojan mal 4 strany, teda sa na neho dali dať 4 fotky. A nie len že mi dal jeden stojan, ale hneď 2. Na prvom boli ľudia ktorých mám veľmi rada, avšak na fotkách boli so mnou. Jedná sa o moju rodinu, môjho najlepšieho kamaráta, rodičov a jeho. Na druhom boli ľudia ktorých mám veľmi rada, avšak ich vlastné fotky bezo mňa. Tentokrát on, moja najlepšia kamarátka, môj najlepší kamarát a moji rodičia. K tomu všetkému ešte pár náramkov a kartička s textom, ktorý ma chytil za srdce.

But since he saw that this is not a celebration style I would have imagined, he decided to celebrate the next day. This time, however, as I imagine it, or at least he thinks I imagine it. To my surprise, he brought me a roll in the morning instead of a birthday cake (which we wouldn't have eaten anyway, and would have been a shame). Then he took me to a very nice restaurant with Chinese statues and bonsai for lunch. Restaurant environment priceless and the food itself even better. As he knows that the barbecue will not spoil anything, we again reached for barbecue, but this time we decided to try some soup and rice with vegetables. After a very good lunch I was even more surprised - another gift.
Despite the fact that we spent only a month in the eye with each other, the gift he gave me really caught my heart. It was a rotating glass stand with photos. The stand had 4 pages, so they gave him 4 photos. And not just that he gave me one rack, but now 2. On the first were people I like very much, but in the photos were with me. This is my family, my best friend, my parents and his. On the other there were people I like very much, but their own photos without me. This time he, my best friend, my best friend and my parents. For all this, a few bracelets and a card with a text that caught my heart.

Myslím si, že lepšie som si oslavu v Číne ani nemohla predstaviť. Zvládol to naozja na jednotku a bolo vidieť, že si na tom dal veľmi záležať, čo ma veľmi potešilo. Možno som bola bez rodiny, no tú sa mi snažil nahradiť tak veľmi ako sa len dalo. A za to mu budem navždy vďačná.

I think I couldn't even imagine a celebration in China better. He managed to naozja to the unit and it was seen that you gave it a lot, what greatly pleased me. Maybe I was without a family, but he was trying to replace me as much as I could. And for that I will be grateful to him forever.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: