image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Pizza


Pizza v Číne síce nie je raritou, no jednoznačne nepatrí k čínskym jedlám. A hlavne ju bežne nenájete na jedálnom lístku.

Although China is not a rarity, it is definitely not Chinese food. And most of all, you don't usually find it on the menu.

To, prečo si kúpiť pizzu je samozrejmé - vynikajúca chuť. No v Číne si človek dvakrát rozmyslí, či pôjde do pizzérie na pizzu. Dôvodom je naozaj vysoká cena. Normálny obed v reštaurácií stojí okolo 15-20avšak cena malej pizze je cca 50. A to je naozaj veľký rozdiel, či za jeden veľký obed zaplatiť cca 2-3 alebo 6 za malú pizzu.

The reason why you buy pizza is obvious - an excellent taste. But in China, one thinks twice about going to a pizza pizzeria. The reason is really high price. The normal lunch in the restaurant costs about 15-20
but the price of a small pizza is about 50 . And that's really a big difference, whether for one big lunch pay about 2-3 € or 6 € for a small pizza.


V každom prípade si občas treba dopriať, a tak som za pol roka v Číne vyskúšala dokopy 3 pizzérie. Prvá je Pizza Hut, ktorá je známa po celom svete. Kvalita je naozaj veľmi dobrá a jediné čo sa jej dá vytknúť je práve tá cena. Tam som si objednala pizzu Salami, ktorá patrí k mojim TOP druhom i na Slovensku.

In any case, sometimes you have to indulge in, and so in half a year in China I tried 3 pizzerias together. The first is Pizza Hut, which is known all over the world. The quality is really very good and the only thing that can be reproached is the price. There I ordered Salami pizza, which belongs to my TOP types in Slovakia.

Ďalej som vyskúšala Domino, ktoré je známe po Číne, avšak nie som si istá, či sa nachádza aj niekde inde ako v Číne. Tam som ocutnala pizzu Salami, no nejak ma nenadchla. Zato sme našli iný druh pizze, ktorú po upravení na moslimský spôsob - kvôli kamarátom (všetko mäso von) bola naozaj perfektná. Syrovo smotanový základ, hrášok, zemiaky, syr,... nie veľmi lákavo to znie, no perfektne to chutí.

Next, I tried Domino, which is known after China, but I am not sure whether it is somewhere else than in China. There I went to a Salami pizza, but I wasn't impressed. On the other hand, we found another kind of pizza that was really perfect after being converted into a Muslim way - for friends (all meat out). Cheese cream base, peas, potatoes, cheese ... not very tempting, but it tastes perfect.




Ako poslednú som ochutnala pizzu v La Bamba bare. Tento bar je hneď vedľa školy a cez víkend majú akciu na pizzu, iba 38. Tam som ochutnala hneď niekoľko druhov. Vegetariánska pizza ma nejak nenadchla, rovnako ako ani salami. No pizza s hovädzím mäsom bola na moje prekvapenie naozaj veľmi chutná. A to i napriek tomu, že hovädzie mäso veľmi nejem.

Last I tasted pizza in La Bamba bar. This bar is next to the school and has a pizza event on the weekend, only 38 . There I tasted several species. Somehow, vegetarian pizza didn't impress me, as did salami. But pizza with beef really was really tasty for my surprise. And even though beef is not very much.

Osobne ma z týchto pizzérií oslovila najmä Pizza Hut, no nakoľko je cena naozaj veľmi vysoká, bola som tam iba raz a druhýkrát tam pravdepodobne nepôjdem.

In particular, Pizza Hut addressed me from these pizzerias in person, but since the price is really very high, I was only there once and I would probably not go there for the second time.



Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: