image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Walking in Tianjin // Prechádzky po Tianjine



Čína je naozaj krásne miesto. Je tu možné pomaly na každom rohu nájsť nejaké prekrásne miesto so zaujímavou sochou či peknou prírodou.

China is a really beautiful place. It is possible to find some beautiful place with interesting sculpture or nice nature on every corner.


Ja som sa vám preto rozhodla ukázať, že Tianjin je naozaj krásne miesto, len treba vedieť, kam ísť. Počas svojich krátkych prechádzok som našla vodnú plochu s veľmi pekným okolým, rôznu zaujímavú ale aj typickú čínsku architektúru, či zaujímavé sochy.

So I decided to show you that Tianjin is really a beautiful place, just need to know where to go. During my short walks I found a water area with very nice surroundings, various interesting but also typical Chinese architecture, or interesting sculptures.


Pre milovníkov áut tu takmer každý deň nájdete značky ako Tesla, Porsche, Jaguár,... a hlavne veľké množstvo športových áut. Ja som naposledy stretla Audi TT, ktoré mi doslova vyrazilo dych.


For car lovers, almost every day you will find brands such as Tesla, Porsche, Jaguar, ... and especially a large number of sports cars. I last met the Audi TT, which literally took my breath away.



A pre tých, čo milujú prechádzky, odporúčam prejsť sa po Tianjine najmä v noci. Všetko nádherne vysvietené a človek sa cíti ako v úplne inom svete. Žiadny ľudia, iba ty a krásna architektúra.

And for those who love walking, I recommend going over Tianjin especially at night. Everything beautifully illuminated and one feels like in a completely different world. No people, just you and beautiful architecture.


Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: