image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Všetko najlepšie pani učiteľka// Angličtina: Happy Birthday to Mrs. Teacher



Kto by nechcel oslavovať narodeniny. Či sme s rodinou alebo mimo našej krajiny, oslavovať chce v tento deň každy. A nakoľko nám naša pani učiteľka vždy prichystala narodeninové prekvapenie - kúsok torty, tak sme aj my jej chceli spraviť radosť.

Who wouldn't want to celebrate a birthday. Whether we are with family or outside our country, we want to celebrate every day on this day. And since our lady always has a birthday surprise - a piece of cake, we wanted to make her happy.




Práve preto sa niektorí spolužiaci (cca 12 z 20), medzi ktorými som bola aj ja, a zložili sa na jednu tortu + nejaké to občerstvenie, aby sme jej prichystali menšiu oslavu. A na tabuľu sme napísali v našom rodnom jazyku "všetko najlepšie k narodeninám". Nájdete tu jazyky ako slovenčina, turečtina, hindština, arabčina,...

That's why some of my classmates (about 12 out of 20), among whom I was, have gone down for one cake + some snacks to make a smaller party. And on the board we wrote "Happy Birthday" in our native language. You will find languages like Slovak, Turkish, Hindi, Arabic, ...


A keďže sme v Číne, nemôže chýbať ani čínsky jazyk. Kto však napíše "všetko najlepšie k narodeninám" v čínskom jazyku, keď sa všetci zatiaľ iba učíme čínštinu? Naša pani učiteľka mi povedala, že mám ja napísať na tabuľu "祝你生日快乐". A aj keď moje písmo nie je perfektné, naozaj veľmi ma potešilo, že si vybrala práve mňa.

And since we are in China, we cannot miss the Chinese language. Who, however, will write "Happy Birthday" in the Chinese language when we all just learn Chinese? Our teacher told me to write "na 生日 " on the board. And although my font is not perfect, I was really pleased that you chose me.




Nasledovalo sfukovanie sviečky a narodeninové želanie. Čo bolo však veľmi milé, naša učiteľka sa rozhodla, že sa o tortu podelí s nami. A tak sme si všetci na jej čokoládovej torte poriadne pochutnali. Ďalej sme si spravili nejaké tie fotky, aby sme nezabudli na túto udalosť.

Candle blowing and birthday wishes followed. But what was very nice, our teacher decided to share the cake with us. And so we all enjoyed her chocolate cake. Next, we made some of the photos so we don't forget this event. .

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: