image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Master Li


Ak máte radi kvalitné jedlo a nevadí vám zavítať ani do trocha drahšej reštaurácie, potom vám odporúčam zavítať do príjemného prostredia reštaurácie Master Li. Jedlo si tu totiž naozaj vychutnáte.

If you like quality meals and do not mind visiting even a little more expensive restaurant, then I recommend you to visit the pleasant environment of the Master Li Restaurant. You will really enjoy the food.


Ja osobne som si s kamarátom objednala zeleninu, ktorej jemne štiplavá omáčka dodala príjemnú a hlavne nezvyčajnú chuť. Ďalej ako si môžete na fotke všimnúť polievku v chlebe. Mne osobne to prišlo ako náš Slovenský guláš, avšak chuť bola troška rozdielna. Akurát ma sklamalo, že sa opäť jednalo o sladký chleba,... V Číne však pravdepodobne slaný chleba nenájdete.

With my friend I ordered a vegetable, whose gently soaking sauce delivered a pleasant and especially unusual taste. Next, as you can see on a photo,  a soup in the bread. Personally, it looked like a typical Slovak goulash, but the taste was a bit different. It was a shame that it was again a sweet bread ... But in China, you probably do not find a salty bread.





Čo sa však týka nápojov, tak tie boli presne podľa mojej chuti. Jahodový koktej, ktorý sa rozplýval na jazyku a modrý Curacao Liquer... Veci, ktorými sa nedá naozaj nič pokaziť.

As for beverages, they really fits me. Strawberry cocktail that melted on the tongue and the blue Curacao Liquer ... Things that can not really go wrong.



Osobne som s reštauráciou naozaj spokojná, akurát mi tie ceny prišli troška vysoké. Myslím si, že za tú cenu by som našla aj lacnejšie a predsa stále chutné jedlo. V každom prípade pri nejakých výnimočných príležitostiach je milé zavítať aj do takéhoto prostredia.


I'm really satisfied with this restaurant, just the prices got a bit high. I think that at this price I would find cheaper and still tasty food. In any case, on some exceptional occasions, it is nice to come to such an environment.



Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: