image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

New friendship // Nové priateľstvá


Život v Číne. Nové prostredie, jazyk ale aj ľudia. Je teda samozrejmé, že si človek nájde nových kamarátov, s ktorými bude tráviť čas. Naši kamaráti totiž ostali na Slovensku, a človek nechce tráviť čas sám.

Life in China. New environment, language, but also people. It goes without saying that one will find new friends with whom to spend time. Our friends stayed in Slovakia, and one does not want to spend time alone.





Ja osobne som tu stretla staro-nového kamaráta, ktorého som spoznala už minulý rok v Číne. Ide o chalana z Yemenu, ktorý nám pred rokom (kedy som bola prvýkrát v Číne) pomáhal zorientovať sa v škole, a taktiež prekladal nejaké tie veci, keď sme boli v Číne úplne stratený.

I personally met an old-new friend whom I met last year in China. It is a Yemen boy who helped me to get to school in a year ago (when I was in China for the first time) and also translated some of those things when we were completely lost in China.


Osobne som si tu našla jednu Slovenskú kamarátku s ktorou som však momentálne už neni v kontakte. Ako všetci vieme, ľudia prichádzajú a odchádzajú. A tí praví kamaráti ostávajú.
Čo sa t
ýka školy, veľmi veľa žiakov je tu práve z Yemenu, Pakistanu poprípade Ruska. Ja osobne som sa v triede bavila najmä s troma spolužiakmi. Yiliasom z Maroka, Emily z Maroka a Hassanom z Iraku.

Personally, I found one Slovak friend with whom I am not in contact anymore. As we all know, people come and go. And those true friends remain.
As far as school is concerned, very many pupils are from Yemen, Pakistan or Russia. I personally enjoyed class with three classmates. Yilias from Morocco, Emily from Morocco and Hassan from Iraq.


Čo sa týka životu na internáte, tak mám spolubývajúcu Ukrajinku, no najviac sa bavím s dvoma kamarátmi z Pakistanu.
A samozrejme, keďže som v Č
íne, tak občas natrafím na nejakého Číňana, s ktorým sa porozprávam, poprípade párkrát stretnem. Nakoľko je však život v Číne naozaj zaneprázdnený, zväčša sa na seba nemáme čas.

As far as living in a dormitory, I have a roommate Ukrainian, but I have the most fun with two friends from Pakistan.
And of course, as I am in China, sometimes I come across some Chinese to talk to, or I'll meet a few times. However, since China's life is really busy, we usually don't have time for ourselves.

Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: