image1 image2 image3 image3

|WELCOME IN CHINA|ENJOY STORIES FROM CHINA

Tianjin sea // Tianjinské more



Nakoľko sa Slovensko považuje za srdce Európy - teda leží v strede Európy, je samozrejmé, že nikde poblízku nemáme more. To je aj dôvod, prečo som nikdy nebola pri mori,... Teda až do dňa, kedy som prišla do Tianjinu.

As Slovakia is considered to be the heart of Europe - that is, it lies in the center of Europe, it goes without saying that we have no sea anywhere. That is why I have never been to the sea, ... Until the day I came to Tianjin.


Keďže som sa k moru vybrala v decembri, voda samozrejme nebola natoľko teplá, aby sa v nej dalo kúpať, a navyše bola zamrznutá. Výhľad to však bol naozaj krásny.


As I chose the sea in December, the water was of course not warm enough to be bathed, and it was frozen. However, the view was really beautiful.



Ako si môžete všimnúť, more, lode, vtáky i ustrice,... Všetko, čo by pri mori nemalo chýbať. Som naozaj nadšená z tohto miesta a som si istá, že sa sem budem chcieť ešte raz vrátiť, tentokrát však cez leto.

As you can see, the sea, the ships, the birds and the oysters ... Everything that should not be missed by the sea. I'm really excited about this place and I'm sure I will want to come back here again, this time over the summer.


Ako pikoška, keďže som bola s kamarátom Číňanom, asi 2 ľudia ho zastavili, a spýtali sa, či sa môžu odfitiť s jeho manželkou :D :D :D ... netuším, prečo sa to nepýtajú mňa, či sa so mnou môžu odfotiť, a hlavne prečo ma považujú za jeho manželku. V každom prípade nás to veľmi pobavilo.

Since I was with a Chinese friend, about 2 people stopped him and asked if they could take a shot with his wife: D: D: D ... I don't know why they don't ask me if they can take a picture with me, and especially why they consider me his wife. In any case, we were very entertained.



Share this:

CONVERSATION

0 komentárov: